/
/

Η συμπλήρωση της ημερομηνίας γέννησης είναι υποχρεωτική για να διασφαλίζεται πως ανήλικα άτομα δεν αποκτούν πρόσβαση σε περιεχόμενο που σχετίζεται με αλκοολούχα ποτά.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ

1. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝ;

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν, έχετε τη δυνατότητα να το κάνετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που το παραλάβατε, λαμβάνοντας υπόψη τις παρακάτω προϋποθέσεις:

 

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ

 

2. ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

 

3. ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ;

Οι αποστολές των παραγγελιών πραγματοποιούνται μέσω courier.

Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας επιλέγετε την ταχυδρομική διεύθυνση στην οποία επιθυμείτε να αποσταλεί η παραγγελία, στην ενότητα "ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ". Μόλις ολοκληρώσετε την καταχώρηση, σας αποστέλλεται αυτόματα email με την ανάλυση της παραγγελίας σας. Εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτε άλλο. Η παραγγελία σας έχει πάρει το δρόμο της.

4. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ; - 

Δεν υπάρχει κόστος μεταφορικών, είναι δωρεάν.

5. ΤΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΕΧΩ;

Μπορείς να κάνεις την παραγγελία σου από το eshop, κάνοντας την πληρωμή σου με χρεωστική / πιστωτική κάρτα.

Κατά την επεξεργασία της αγοράς σου, θα ενημερωθείς για τις διαθέσιμες επιλογές για την παραγγελία σου.

Η συναλλαγή σου και τα προσωπικά σου στοιχεία διασφαλίζονται από την τράπεζα Eurobank.

6. ΣΕ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΛΑΒΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;

Οι παραγγελίες εντός Αττικής, Θεσσαλονίκης και σε μεγάλα αστικά κέντρα παραδίδονται σε 1 έως 3 εργάσιμες ημέρες.

Οι παραγγελίες στην υπόλοιπη Ελλάδα παραδίδονται σε 3 έως 7 εργάσιμες ημέρες.

Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας, αρχίζουν να επεξεργάζονται την αμέσως επόμενη εργάσιμη, από όπου και αρχίζει να καταμετράται ο προβλεπόμενος χρόνος παράδοσης.

7. ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;

Απλά στείλτε μας ηλεκτρονικό μήνυμα στο email  info@statuscom.gr με θέμα "Ακύρωση Παραγγελίας" και αναγράφοντας τα στοιχεία της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που θέλετε να ακυρώσετε μία παραγγελία παρακαλούμε να επικοινωνείτε μαζί μας σε διάστημα 1 ώρας από την καταχώρησή της. Μετά από αυτό το διάστημα ενδέχεται η παραγγελία σας να έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία ταχυμεταφορών, οπότε η ακύρωση δεν θα γίνει δεκτή.

8. ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟ ΔΕΜΑ ΜΟΥ, ΤΙ ΚΑΝΩ;

Επικοινωνείς μαζί μας είτε ηλεκτρονικά μέσω email στο info@statuscom.gr, είτε τηλεφωνικά στο 2104820787 για πληροφορίες αναζήτησης.

9. ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ;

Όχι, οι παραγγελίες γίνονται μόνο ηλεκτρονικά, μέσω του e-shop.

10. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ

Για αναζήτηση αποστολών: https://www.acscourier.net/el/grigori-prosvasi/mi-eggegrammenoi-xristes/anazitisi-apostolwn/ 

11. ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ ACS

Για αναζήτηση καταστήματος ACS ανάλογα με την περιοχή: https://www.acscourier.net/el/grigori-prosvasi/eggegrammenoi-xristes/anazitisi-perioxwn/

ΕΧΕΙΣ ΛΑΒΕΙ ΜΕΡΟΣ ΕΧΕΙΣ ΛΑΒΕΙ ΜΕΡΟΣ